We all want to be loved

21.12.2013 11:21

A máme tu vánoční prázdniny, yay. Úžasné dny nicnedělání a následné provinilosti, vyžírání a šílení nad přibranými kily a hořkosladkého návratu do školy, ale o tom ani muk.

Nechci na to totiž myslet.

Došly mi čtvrtky na kreslení, což je v háji, protože všechna papírnictví v dosahu sta metrů mají zavřeno. Asi začnu malovat na stěny, protože k printer papírům se nesnížím. Nebo taky můžu vyrabovat pokoj bráškovi, jestli se mu tam někde náhodou nepovaluje nějaký skicák o velikosti A4. Jsem si jistá, že mu to vadit nebude.

Ňah.

V poslední době mám nějaký takový... vztek. Pořád ve mě sedí, čeká a vyvolává ho téměř všechno. Jako jeden z příkladů si můžeme uvést třeba jakýkoli bordel v mé blízkosti, vážně! Stačí vidět křivě položenou tužku a už mám amok. Rozházené papíry? Záchvat zuřivého uklidochtění. Začínám se měnit na clean freaka.

Divný osamělý clean freak Matryoshka. Trapně výstižné~

Vyhýbám se lidem, protože mě štvou dokonce víc, než povalující se věci. Nepořádek totiž můžu uklidit, složit, zničit, ale ty hýbající se protivné bytosti ne. Jedinou výjimku tvoří BFF, maman a bratr v junior vydání. Ostatní ve mně vyvolávají touhu umlátit je nejblíže ležícím těžkým předmětem jakmile otevřou ústa, pohnou se anebo se prostě nadechnou.

Víte kolik energie denně spotřebuji na to, abych se nějakým způsobem zastavila před sérií masových vražd?

Moc tomu nepomáhá to, že k nám přijela teta from Soviet Russia. Neberte to zle; mám ji ráda. Ale dovádí mě k šílenství! Pořád se mě ptá "jaképak tajemství to zase mám", snaží se mi "pomoct" a myslí si, že jsem zamindrákovaný cvok, kterému shází pozornost. Ne, jdi laskavě na Sibiř, tetinko, jsem jen antisociální podivín. To je rozdíl! Neanalyzuj mě, nesnaž se, prostě buď normální tetou!  Aby toho nebylo málo, ona je něco na způsob psychologa = oh shet. Jediné, co mě nějak zachraňuje, je to, že dobře vím, o co jí jde.

Můj život se omezuje jen na rodinné vztahy, protože nic jiného nemám.

Chci nového křečka. Maman mi to zakazuje, protože "třetí pohřeb by už nepřežila". Pche! Ona se nikdy o mé myšáčky nestarala, byli jí víceméně u háje - a teď se tváří, jakoby jí vymřel rod? Proč? A ještě se uráží, když jí to řeknu. V poslední době je vůbec strašně moc sebestředná. Pořád si stěžuje a zahrnuje mě nepodstatnými (vážně nepodstatnými) informacemi ze svého života. Ano, to říkám já. Nejsem zrovna takový člověk, kterému je všechno jedno a žije si sám za sebe. Je mi líto, mami, že tě bolí nohy, jo, mám radost, že ti to včera ve fitku šlo, ale mohla bys chvíli posĺouchat ty mě? Ne? Tak to se pak nediv, že jsem taková, jaká jsem.

I'm done. Jdu se najíst.

- very sexy Matryoshka

Komentáře

riyoku.blog.cz

Rai. 23.12.2013
Musím říct, že u tohohle odstavce "Vyhýbám se lidem, protože mě štvou dokonce víc, než povalující se věci. Nepořádek totiž můžu uklidit, složit, zničit, ale ty hýbající se protivné bytosti ne........" jsem celkem valila oči, protože skoro to stejný, ale v jiným podání jsem včera napsala na blog a přesně tím stejným trpím. Bro, trošku si mi ulevila od depky, že tímhle trpím sama.

Nám vždycky každej křeček, morče a králík hnedka zdechli. Asi to neumím chovat nebo já nevím. Proto už žádný další zvíře nechcu a jsem ráda, že naše kočičí blbka je ještě mladá. Ale ať ti křeček výjde :D

mariam-shades.blog.cz

Mariam Shades 22.12.2013
Och, dúfam že tento komentár pridávam správne, pretože na webnode sa nevyznám :D
Mrzí ma že si na blogu.cz skončila, ale dúfam že tu sa ti bude dariť rovnako :)
Okrem toho ďakujem za otázky :3
A teraz k článku...
Tiež ma poslednú dobu všetko štve. Ale poslednú dobu tak že už asi 2 mesiace mám zo všetkého nervy :D Musím mať poriadok, všekto musí ísť podľa plánu, inak by som niečo rozbila :D Strašne ale strašne sa poslednú dobu premáham aby som niekomu nevrazila, naozaj :D Vlastne...spolužiačke som dala facku :D Dve. Ale to si zaslúžila lebo mi ukradla prsteň keď bola u mňa doma. :D Vtipné že to bolo v piatok 13. :D
Všetko ma štve, všetko. Hlavne ľudia. Veľmi. Momentálne som strašne sklamaná z jednej osoby, strašne naštvaná že asi keď tú osobu uvidím pošlem ju kade ľahšie, pretože som sa trápila a ona si ma veselo ignoruje! A navyše som zmätená zo všetkého.
A ešte ma štve že tu nie je sneh.
Vôbec.
2 dni pred Vianoce a sneh nikde ??
Tešila som sa na zimu len kvôli zasneženým Vianociam... Myslím že si vieš predstaviť moje nervy :D Tak ale dnes som si už od všetkého poplakala trošku, a je mi lepšie :D
Okrem toho som chorá. Kašlem až sa dusím, z toho mi potom až slzy vyhŕknu a potom mi ešte tečie sopeľ ako vodopád.... Je mi fakt skvelo.
Jej, trochu som sa rozpísala. :D Ale tak aby to nevyzeralo sa príliš sťažujem tak je tu aj niečo pozitívne že sú prázdniny, už mám všetky darčeky nakúpené a že som sa včera fajne napapala lebo mi mama urobila kuriatko s ryžooooou :3
Dobre, to už je vážne nepodstatné. Prepáč za dlhý psycho komentár, keď raz začnem je ťažké prestať. Hlavne keď píšem komentáre k tebe vždy sa hrozne rozpíšem :D :D

Re: mariam-shades.blog.cz

Matryoshka 27.12.2013
Přidáváš, jsi šikula!
Já děkuju. Webnode je pro mne prozatím neznámé něco, ale doufejme, že se to změní.
Teda, že by tohle měli teďkon všichni? Dost věcí by to vysvětlovalo. Spolužačce bych na tvém místě nevrazila dvakrát, spíš tak desetkrát. Kdyby mi někdo něco ukradl, tak bych se asi neudržela.
Hehé, já jedu tam, kde sněhu bude asi tuna na metr čtvereční. Něco ti vyfotím, tak si z toho nic nedělej.
U nás se cítí špatně malý brácha, v noci chrápe a sípe jako lokomotiva, což mne přivádí k šílenství. Nevýhody sdíleného pokoje. Doufám, že teď už jsi na tom lépe!
Vůbec mi délka tvých příspěvků nevadí, naopak! Mám moc ráda tvé komentáře, tak prosím nepřestávej psát. Šťastný nový rok!

happy new year

Re: Re: mariam-shades.blog.cz (mariam-shades.blog.cz) 28.12.2013
No to si píš že mi to tam pofotíš ! :D O to ťa prosím :D
Štastie že už mám izbu iba pre seba :D A áno už mi je lepšie. Síce mi z nosa netečie ako z vodopádu ale skoro vkuse mi niečo dráždi nos a prskám tu ako magor aj 3 krát po sebe :D
A to ma teší, pre mňa je zas radosť čítať tvoje články, a keď mi odpíšeš na komentár to som happy ešte viac :D
Štastný Nový rok aj tebe :)

Nejjasnější světlo našich životů. (Žárovka v lednici)

Tris (Treska) - reckless-literalness.blogspot.com (měním adresu) 21.12.2013
Jo, to já mám sice všude binec, ale taky mě to pomalu dohání k šílenství. I moje máma, která má potřebu všechno organizovat, plánovat a domlouvat se. A taky po mně chce, abych se zapojila do jejího předvánočního úklidového šílenství... Mwah. Takže jsem zahájila protiútok - vyžírám lednici, uklízím zásadně jen u sebe v pokoji, mýt dveře nebudu a luxování plánuju až... Až už mi v prohlížeči zbude otevřený jenom anime. A navíc jsem musela hledat jinou stránku kde jsou anime, protože na anime-sub.com Hetalia prostě nefunguje. Ještě k tomu jsem samozřejmě neodolala a začala sledovat Conana i když ještě nemám dokoukaný ani jedno anime. Dobře, jedno jo. Super Seisyun Brothers mám, ale to má čtrnáct čtyřminutovejch dílů. Conan má těch dílů snad osm stovek. Mwaaaaah!!!
A jestli ti tahle webnode šablona nefunguje, možná zkus nějakou jinou. Já si nepamatuju jaký tam jsou, naposledy jsem měla blog na webnode začátkem září a třeba tahle šablona musí být úplně nová. Navíc mi přijde že je to všechno zbytečně obrovský.
Don't worry, be happy, drink pepsi, feel sexy ;)
Čao kakao! (Začínám doufat, že na ten pozdrav nemáš autorský práva nebo tak něco...)

Re: Nejjasnější světlo našich životů. (Žárovka v lednici)

Matryoshka 27.12.2013
Hehe. Alternativní treskovská verze tvé přezdívky se k tobě nějak přichytila, že?
Doufám, že ti protiútok vyšel a že jsi pole válečné vyklidila bez větších ztrát!
Čuchám čuchám otaku. Hetalii jsem zásadně stahovala, zkus uložto, tam je toho plno - a s přijatelnými českými titulky.
Čao kakao... asi si na to autorská práva pořídím. :D

Přidat nový příspěvek