So get away, just get away

27.12.2013 18:27

Víte, co je úžasné?

Můžu používat části textů mých oblíbených písní jako nadpisy.

Hell yeah.

Ráda bych vám všem (trochu opožděně, uh-uh) popřála veselé Vánoce, doufám, že jste si je všichni užili stejně jako já. Tento rok můžu říci, že jsem prožila nejkrásnější zimní svátky za svůj celý krátký život. Všechno bylo téměř dokonalé; nehádali jsme se, bráška se choval nadměrně inteligentně a dárky byly prostě super. I sladkého jsem se nepřejedla, což je z toho všeho snad největší výhra. Ano, já vím, jsem divná. Ne, je mi líto, neřeším to.

Zítra odjíždím do Ruska. Je to sice super, ale já se tam vůbec netěším. Chápu, že je to ode mne pěkně nespravedlivé - většina lidí by udělala cokoli, jen aby se mohla do zimního Russia podívat a k tomu dostat týden prázdnin navíc, avšak to, že by na to takto reagovala většina lidí... neznamená, že bych měla mít stejnou reakci, že?

Bolí mne pravé zápěstí. Bolí mě hodně a bez přestávky už asi dvě hodiny. Štve mě to. Byla jsem kvůli tomu velmi nevýkonná na tréninku a vůbec.

Už jsem psala, že mě to štve?

Taky mě štve fakt, že se mi špatně zobrazuje šablona na webnodu. Ano, je chytrá, ano, přizpůsobí se - ale je velká a odmítá mi správně zarovnat články. Ještě se s tím nějak zkusím poprat.

A btw, na vaše komentáře odpovídám sem, na tento web.

Snad se ještě uvidíme.

- Matryoshka

Komentáře

To bude dobrý, uvidíš

Vendy 31.12.2013
Třeba se výlet do Ruska povede a paradoxně se ti tam bude líbit! Je to země, která asi skrývá mnohá překvapení. Doufám, že budou příjemná.
Šablona asi funguje, mně se to zobrazuje pěkně a přehledně. Jo, používám prohlížeč FirefoxMozzilla.

Vianoce

mariam-shades 28.12.2013
Veselé Vianoce prajem oneskorene aj ja :3 :)
Narozdiel od teba u nás tieto Vianoce boli práveže také divné... Ani brat s nami nebol, prišiel až na druhý deň pozrieť, tak som bola iba s rodičmi... Okrem toho sme jedli na zemi :D A darčeky som v podstate dostala len ja, a také čudné to bolo ich rozbaľovať sama... :D Ale tak nevadí, to prežijem :D Už sa teším ale na Nový rok pretože verím že sa všetko zmení keďže už pôjdem na strednú a tak... Och, už s to blíži... Bojím sa monitoruuu a príjmačiek :( :D
A prečo sa do Ruska netešíš ? Týždeň prázdnin navyše ti závidím ale má to aj svoje nevýhody :D A počkať budeš tam oslavovať Nový rok ? :D Tak poriadne osláv aj napriek tomu že sa tam netešíš :P :)

Veselé Vánoce a šťastné (nové?) Rusko

Tris - reckless-literalness.blogspot.com 28.12.2013
Proč se tam netěšíš? Myslela jsem, že se těšíš (nebo mám pocit, že jsi něco v tom smyslu předtím psala) so what happened?
Mě naštěstí zrovna nebolí nic, ale tohle se mi taky stává, jen s levým kotníkem.
Jep, my dneska taky odjíždíme, ale rozhodně blíž než do Ruska.
Měj se :)

Přidat nový příspěvek