První článek, ajajajaja.

15.12.2013 15:33

Začínám dělat projekt z příroďáku, na kterém jsem měla pracovat už měsíc. Why the hell not! Prokrastinace světu velí, I guess. Rovněž vyžírám mandarinky v rekordním množství a vůbec, kravinuju a tak nějak... nevím.

I should stop using íngliš and use čechh instead.

Předevčírem jsem se vrátila z Berlína! Bylo to tam boží, vážně. Ich war zur Alexanderplatz, jaja. Und wir sehen der Berliner Döm, kurňa, němčino, těžká jsi. A taky jsem šopovala - pořídila jsem si spoustu kravin, které potřebuju a spoustu kravin, které nepotřebuju. Když ten držáček na brýle ve tvaru sovičky byl tak moc roztomilý... a vůbec, hodí se mi do pokoje!

Hňá, hňá. No vidíte, jak hezky se usmívá. Jo, já vím, že nemá pusu, sakra!

Také jsem v ubytovně dělala German sparkle party a měla jsem Vánoce z toho, že mě nikdo nechápe. Oh me. A také jsem poprvé ochutnala pivo bez dozoru rodičů, ale nebyla to žádná chlastačka. Jen dva srky z lahve mojí tehdejší spolubydlící, i tak se však cítím strašně badass. Jako, ona sice vypila ty flašky dvě (a taky vykouřila dvě krabičky cigaret) ale je starší. O rok. Já jsem ještě malá. Jo.

Jakmile jsem přestala pravidelně psát na blog, nejspíš jsem ztratila všechny své získané komunikační skilly - jinak si totiž tenhle bull nedokážu vysvětlit. Mám spoustu věcí, které bych mohla říct, ale nechci. A nemůžu. Jako kdybych se nějak... já fakt nemůžu. Nejde to.

Je mi divně.

Mám chuť někam utéct a už se odtud nevracet.

- le confused Matryoshka

Komentáře

(riyoku.blog.cz)

Rai. 18.12.2013
Ehm, jak začít? Tvoje články mě neskutečně baví :D Vždycky se pořádně nasměju. Mandarinky žeru furt, došly nám už dva obrovský pytle. Žádnej člen naší rodiny se ho ani nedotkl, kromě mě. Jsem strašná. V Německu je krásně, ale ta řeč mi dělá problémy, navíc se mně ani nelíbí. Nevím jak tobě, ale mně pivo nechutná :D Víš co, já jsem na ten tvrdší chlast :DD

Re: (riyoku.blog.cz)

Matryoshka 21.12.2013
Vážně? Tak to mám radost! Mandarinky jsou dar od bohů, jinak si jejich chutnost vážně nedokážu vysvětlit. :D Němčinu mám moc ráda, zní mi dobře. Áno, chápu, co myslíš, vodka whisky all the way :D

Prokrastinaci zdar!

Treska (Tris) - the-one-fearless.blog.cz 15.12.2013
Oh yeah, prokrastinace. :D to já a mandarinky nejdeme moc k sobě... já totiž nesnáším, když jsou uvnitř pecky. :D Zato banány vyžírám celeročně.
Berlín? Tam jsem nikdy nebyla. Ale hrozně moc se těším do Vídně, kam jezdím s našima každej rok den před Vánocema. To bude nakupování kravin... Ale už se nemůžu dočkat.
A k tomu stěhování z blog.cz: teda, vžydycky jsem si říkala, že webnode je pro deníčkovštější blogy trochu nevhodnej, ale on na tom asi nakonec nebude tak špatně... Já plánuju stěh ke starému kamarádovi blogspotu, protože webnode mě zatím moc neláká a navíc blogspot je lepší co se týče upravování k obrazu svému. Teda aspoň pro mě. Ten blog už je skoro dokončenej, v podstatě se jen zabývám poslední fází - upravování nepotřebných detailů. :D
mimochodem, když byla ta řeč o prokrastinaci: sleduješ nebo jsi v poslední době sledovala nějaké anime? hledám další způsoby prokrastinace... :D
čao kakao (promiň, ale ten tvůj pozdrav mě prostě dostal :D)

Re: Prokrastinaci zdar!

Vládkyně všech pelme- ehm, Matryoshka. 16.12.2013
Pecky? V mandarinkách? Dítě, co ty jsi to mělo za divnou odrůdu? O_o Já jsem měla mandarinky absolutně bez pecek. Nemám vůbec ponětí, o čem mluvíš.
Vídeň je hrozně super, myslím, že tě nezklame~ rozhodně tomu přilepšuje fakt, že tam jedeš s rodinou. Užij si to!
Pffft, blogspot je moc mainstream, já si hovím tady. Už jsem otravovala podporu s úplnými kravinami, ale nevadí. Nevadí. Stane se.
Anime nestíhám a ničí mě to! Já teď čtu spíš mangu. Doporučila bych ti Pet Shop of Horrors... a z anime? Pro strašidelnější náladu Another a pro odhlehčenou atmosféru zase Hetalii. ^J^b

Přidat nový příspěvek